Thursday 13 December 2012

Im here !

Assalamualaikum

       Yesterday, 12/12/12 is a lovely date. Ada orang yang bersanding that date lah, dating lah, macam2 lah but for me it just a date. Nothing special fr me. K so today nothing to do right now. Just waiting for tomorrow. Oh forgot. I'm at Shah Alam here. Because? Because tomorrow i want to go Johor. Yeah ! Finally. I miss my friend and all my old moment. Banyak kenangan i kt jb. Seriously, hidup i hanya kt jb je but now hmm nak buat mcm mana. Terpakse stay my mum and study at here but nevermind. At least i boleh balik jb anytime. Right ? hihi i miss my dad. Really miss her. I wish i can meet her tomorrow. I wanna hug, kiss and hmm hehe whatever lah. But, my mum and my grandma tak tahu yang i balik jb besok. I terpaksa tipu dorang yang i balik shah alam ni sebab ada training sukan. Haha jahat kan i ? hm bukan apa. My grandma seboleh2 tak bagi i balik jb sebab my dad. Hm malas nak story. Actually, i bukan nak sakitkan hati or nak tipu ke apa semua but nak buat macam mana. Dah takda pilihan lain lagi dah. Mama? i didn't mean to hurting you but i want go back jb to meet abah and all my friend. Bukan taknak bawak mama but you know grandma macam mana kan. I nak jaga hati mama. Hope you really understand me. Tak lama cuma 2 3 hari or tak tahu lah tgk keadaan. Hm i so sorry again mama. K, that all. Hope tomorrow nothing gonna bad happen. Insyallah.



From Z xoxo

No comments:

Post a Comment