Saturday 24 March 2012

Thinking about future

Assalamualaikum,

SPM dah habis,Result SPM pon dah lepas . From now,im must to move on and thinking about my future first! Kawen-kawen belum ada dalam senarai lagi eak . Haha alhamdulillah result spm saya oke . lulus semuanya even tak dapat straight A pon but saya bersyukur lah apa yang saya dapat ini .*wipe tears*

Apa khabar semua ?
Sihat?Alhamdulillah bagus

Sudah lama ku tinggalkan blog saya ini sebab idea saya berkurangan .Biasalah otak saya cuma ada memory 4gb saja . So,memang lembab sedikit nak loading apa kt dalam kepala otak saya ini hahahahaha k stop *maafkan saya* Actually , entry kali ini memang agak pendek but saya try nak panjangkan entry ini tersebut . Err pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan 4 dan dalam masa yang sama juga saya memang sengaja nak lambatkan tarikh saya berpindah ke tempat asal saya iaitu Ku-aa--llaaa Lum-ppuurrr huahhahaa *apa khabar mama?jangan marahkan anakanda disini.saya janji saya akan balik sana juga.huhu *cry* *

Saya memang berat hati nak tinggalkan semua orang kt sini . Means,abah,kak long dan juga kawan terhebat saya kt sini . Tiada dia orang,siapalah kita kat sini . cewahhh *muntah* anyway sekarang kepala saya tengah runsing setakat ini sebab saya tak tahu nak mohon U apa . Tunggu je laa surat dr upu sampai . And,harap2 dr bantuan Puan Faridah,beliau adalah pengambilan pelajar kemasukkan Universiti telah menelefon kita untuk membantu saya . Ya allah mudah2an saya dapat . Amin ! Tetapi tak semestinya semua bergantung pada dia,kalau ada rezeki,tak kemana . If ada peluang didepan mata ,jangan sia2kan .

Itu saja entry saya kali ini . Oh btw , ada beberapa gambar yang saya selamatkan untuk upload . so,cekidauttt *gaya Lisa Surihani*
 *wajah2 mengambil result spm*
 *whoopsss *
 *cuba cari saya dimana*
 *cough* *cough* takde depan lagi ke wajah saya yang comel ini . Eh? *
bak kata Rara Amira 'alaa Zaa' , jgn nak bangga sgt kau dahh champion main bowling ni eaa -,-alaa Zaa' , ' 

That all for today .See you soon ! adios \m/

No comments:

Post a Comment