Monday 5 March 2012

Random


Assalamualaikum ,
Salam sejahtera dan salam satu Malaysia.

Hi,
Miss me?No ?ohh oke thank you :3

Well hello there world ! Its me here zaa .I would like to say thank you very much for my new followers. Actually,kita memang dah lama tak update sebab ada sebab-sebab yang tertentu . But,disini kita begitu terharu sebab ada juga kawan2 yang bertanya 'eh dah lama tak update blog?' 'eh ?tak buat lagi ke video kt blog uh ?' 'eh tak update pasal sedih2 lagi ke?' errr banyak eh ehh pulak haha k stop it !Thank sebab prihatin ke atas blog kita ni sebab yaa kita tahu blog ni memang dah lama usang but me sudah ubah semua nya So,kita akan kembali active lagi di laman blog ni .Jyeahh *clap hand* haha

K,dah lama tak cerita kan ?Fyi,me dah tak kerja lagi . haha teruk kan ?well act,bos itu yang teruk bukan saya tapi nak buat macam mana lah kan ,duduk rumah counting day result spm ni je la .Haihh agak takut juga but kita lah yang tak sabar2 nak amek result spm ni . HAHA *baling batu kt muka aku* K sudah :3 Last week,kita sudah menghabiskan masa bersama makcik,friend yang dah lama tak jumpa. Gambar ?err perlu ke nak upload ?hahahhaa joking xD Ada masa kita upload la oke :D hihi and last saturday,kita pergi #twtup JOHO and that so awesome !*thumbs up gaya Matlutfi* Disitu memang tak dapat dilupakan sebab kawan2 yang sudah lama berkawan ada yang cecah 3,2 tahun tak jumpa . Pehh rindu gilaa . haha *ehem2 relax cool* emm maaf saya terlalu excited pulak bercerita sebab saya tak boleh control diri saya . K 

Actually,entry kali ini adalah random,So, semua benda saya campur aduk kan .Means semua cerita sama ada happy sedih dan sebagainya . Err emm yeaa fyi saya semakin sihat *kot* er ntahlahh ramai yang tanya khabar pasal saya disini .Guys ?dont worry about me oke . Setiap benda yang berlaku pasti ada hikmahnya bukan ?Boyfriend?yaaa tak perlu tanya statement itu kepada saya sebab saya sendiri tak ada jawapan nya . Sekarang ini saya cuma perlu tunggu result spm dan tawaran sambung belajar even saya memang dah dapat tawaran pramugari but emm ntahlahh .

*Ramai kawan2 yang sedih dan ada juga kawan2 yang memang gila and ntahlah memang susah nak digambarkan sebab mereka dapat tahu saya akan pindah ke Klang,selangor .Stay dengan mama kita kat sana.Balik JOHO ?hm itu kita tak tahu jawapan nya .Ada jodoh kita jumpa lagi oke :) Dont be sad my all dear friend . Hhaha actually,kita tak nak nak cerita pasal pindah2 ni *lap air mata* sebab benda ni belum terjadi lagi . Lmbat lagi saya nak pindah . So ada masa lagi nak jumpa dengan kita *ada ke org nak jumpa aku ?* haha k enufff ! 
p/s:Saya tak tahu kenapa setiap hari saya akan menangis ? emm friend ?Semua orang perlukan kawan tapi memang sukar nak mencari kawan yang begitu sejati,serasi dengan kita . Suka duka kita bersama . Tapi dimanakah kawan itu sebenarnya..... 



*Act,nak upload video tapi ..next time je la oke :) Wsalam~*

No comments:

Post a Comment