Tuesday 25 October 2011

Nothing to say

Assalamualaikum

Hi.

Seminggu school holiday . Besok deepavalli  berlangsung . SPM tinggal berapa hari je lagi tapi saya watlek je :/ Bila nak stdy hard ?stdy hard sangat tak guna juga . Buat peningkan kepala saja . hmmm. Kenapa ?yess saya memang tak ada mood langsung secara tiba tiba pulak . Tetapi niat saya tetap nak update juga sebab apa ?hmm . korang macam tak tahu je kan if kita update ni mesti ada sesuatu yang ingin kita luah kan ?yelaa kita nak luah kan kt siapa lagi kalau bukan blog kita ni . Hanya blog ni saja yang tahu segala secret kita . *shut up

#Kita teringin nak masuk kelas muzik . kalau boleh nak jadi pemain drum tapi tak kesampaian . Abah kita suruh jadi penyanyi tapi tak boleh la abah . suara kita dah pecah . dah mengalahkan ning baizura pulak . Hhaha *sengal . emm

*Kita semua ada talent masing masing but malas je nak tunjuk kan kt semua orang right /?Alasan malu . malu malu malu . itu je laa yang korang tahu . alasan seribu alasan .






Kita nak cerita pasal lain sebenar nya tapi tak tahu lah nak mulakan macam mana









korang tahu tak setiap kali kita update , kita sambil kesat air mata guna baju . ohh *touch












dan, malam ini , air mata kita mengalir lagi . hmmmmmp.WHAT ?










#kita dah agak da . mesti dia update pasal sesuatu . betul kata hati kita , memang ak salah . setiap kali kita buka blog awak , tah sah hati kita tak sedih . mesti sedih , luluhhh . bagaikan umppp hebat lah awak nie . yelaa . tak sangka sampai sekarang awak still tak boleh lupakan 'si dia' untunglah kan . #huh ?first time guna word ini .

Saya baca apa yang awak update selalu , kalau boleh , majoriti semuanya pasal 'si dia' . Yeaa memang kita tahu 'si dia' tak ingatkan awak lagi , lupkan awak and else but awak . even awak memang dah bahagia dgn yang baru but hati awak uh telah berbahagi dua . Kenapa ?sebab awak keliru sama ada awak sayangkan yang baru itu sama tak awak sayangkan 'si dia' . Memang tidak boleh nak dinafikan , agak sukar untuk melupakan orang yang kita sayang tapi please , itu semua dah berlalu .


#Awak ?err girls ? tak tahu la kan awak baca ke tak blog kita nie , kita nie bukan apa , kita nak minta tolong jea. Tolong hargai perasaan kita walaupun sedikit :/ Awak ?kita paham sangat2 perasaan awak macam mana . Yeaa mungkin awak tak boleh terima apa yang sudah terjadi dan saya tahu awak masih salahkn saya , anggap saya musuh awak pasal benda ni . Oke finoeeee . saya tak kisah tapi tolong lah , awak pikirkan apa perasaan saya bila saya baca blog awak , tengok video awak . saya menangis awak :(


#Saya tahu awak pandai dalam bidang muzik sebab awak pandai lah 'si dia' yang ajarkan awak tentang semua itu . Dia telah berjaya mempengaruhi awak masuk ke alam dia . and you did it . ! saya malas nak cakap lagi pasal ni tapi saya tak boleh . sebab benda uh mesti datang , datang and datang . makin baru yang baru datang . hmmm . sampai sekarang saya berulang2 kali tengok , baca . blog , video awak semua . and baru lah saya sedar .




*please , tolong la awak , hargai perasaan , hati kita . if tak bole hargai la perasaan org baru awak . if dia baca dia makin sedih sebab apa yang awak tulis uh semua bukan tujukan kepada dia tapi tujukan kepada 'si dia' . Wasalam *kesat air mata




Tears come again , zaza

No comments:

Post a Comment