Saturday 10 December 2011

Bangkit

Assalamualaikum

Salam sejahtera

Sudah lama niat ini nak update tapi tak tahu lah kenapa hati ini terlalu keras sangat untuk luahkan dekat blog ini . Tapi , alhamdulillah akhirnya hatiku telah terbuka untuk menulis blog hari ini . Korang macam mana . Sihat ?Good . Kita ?err emm *garu2 kepala . sihat lah kottttttttttttttttttttttt  . emm

Saya tahu kamu semua dah tahu bagaimana keadaan saya sekarang ini . emmm apa pon thank to all my friend di facebook , twitter and kawan sekolah , orang disekelilingi kita yang telah memberi kita semangat dan nasihat even kita ni memang tak nak dengar nasihat korang . *oke saya memang jahat T.T . Saya ingat saya sorang saja yang terima nasib seperti ini , rupa2nya ramai dan antara kawan saya yang telah ramai putus cinta . Opssss . emm apa2 pon bersabar lah oke macam korang yang nasihat kan kt kita . If ada jodoh tak kemana kan ?if tak ada jodoh emm nak buat macam mana . Tetapi, saya akan tetap tunggu dia sampai bila2 . biarlah dia nak kata saya ni apa . marah saya , maki saya or esle . saya dah tak amek kisah lagi dah . emmmm :3

*baik lah
saya redha dan pasrah terima segala keputusan awak untuk meminta saya berkawan saja dengan awak . Awak tahu tak . saya memang tak boleh terima semua ini . Yes saya memang salah . tapi nak buat macam mana . hati awak sudah tak boleh terima perempuan lagi termasuk lah saya . Tapi awak kena ingat , saya akan tetap tunggu awak sampai nafas saya terhenti . 15hb ni genap 9m kan awak , awak dah janji dengan kita lepas spm awak nak spent time dengan saya . saya ingat semua itu tapi apakah daya . semua nya tak kesampaian .

Saya menangis bila taip sekarang ini .
MAAF *
saya memang terlalu sedih sekarang ini . Yea sejujurnya saya dapat melupakan awak apabila saya terleka online , melayan kawan2 semua , ketawa tetapi itu semua hanya sekejap . Tiba malam , saya menangis dengan baju awak . setiap malam saya akan tengok gambar awak . niat tak nak tengok takut hati akan sedih tapi tak tahu kenapa lah saya teramat rindu kt awak . emm awak tak rindu kita ke ?hmm tak ? emm oke :/

*Sekarang , saya try untuk bangkit diri saya . saya akan melakukan semua nya dengan seorang diri . Tak apa saya kuat tapi sekarang tidak mampu lagi . emmmm guys ?act , saya buat video . Video ini bukan nya saya nak tunjuk bakat saya ke apa . TIDAKKKKKKK . tidak sama sekali . emm video ini saya buat ketika saya menangis . Selalunya kalau saya menangis , saya akan menyanyi kerana kesedihan itu semua akan keluar melalui setiap lirik lagu yang saya nyanyi baru lah saya puas .

Act , banyak saya buat video tapi biarlah saya simpan . hanya ini saja yang saja tunjuk . Sorry , video ni tak ada muka kita . hitam ke apa ke . lantak lahh . saya memang saja buat video seburuk macam gini . *peduli apa saya . bukan nya saya nak hantar video ni kt record nak buat album .


*Sebelum dengar , sorry suara kita serak hampir dah tak ada . asyk nangis je .

No comments:

Post a Comment