Tuesday 15 November 2011

Sorry im hurting you

Saya selalu memikirkan tentang awak
Awak sanggup berkorban demi saya walau apa jua keadaan
Awak sanggup berubah untuk saya even hati awak belum pulih lagi
Tapi ,
Saya selalu fikir bukan-bukan tentang awak
Yea , saya suka bertindak terburu-buru tanpa sebarang explain
Sudah jelas saya ialah punca segala-galanya .

Tapi kali ini ,
Saya rasa ini bukan salah saya
Tapi hati saya
Kenapa ?
Tanya lah hati saya kenapa
Selama ini saya nak menyimpan segala rahsia dari awak tapi tak boleh
Semua apa yang saya rasa , saya sudah luahkan semua kat awak .
Apa yang saya rasa sekarang ini adalah memang benar , jujur
Buat apa saya nak tipu diri saya sendiri .

Terima lah apa sebarang kata-kata saya di blog , di twitter , di facebook mahu pun message .
Kalau awak perasan , apa yang saya selalu update semua nya pasal awak .
Dan ,
Apa yang saya rasa itu lah awak jangan lah berasa ummppp berasa hilang semangat
Hilang rasa sayang ,
Hati berasa sakit ,
Sakit , pedih perit dengan apa yang saya kata
Sampaikan awak , cepat bosan dengan saya
But , please
awak pon tahu saya nak awak yang dulu
Yea sampai sekarang saya menunggu
Sekarang kita semua telah bertarung exam SPM .
Hanya itu saja yang mampu mengubah hidup kita semua

Tapi ,
kalau boleh saya tak nak itu semua berlalu
Sebab
Awak akan pergi meninggalkan saya dalam masa 3 bulan
Even 1 saat saya tak boleh pisah dengan awak , apatah lagi 3 bulan .
Saya try nak jauhkan diri dari awak
Tapi ,
saya tak boleh .
Tak boleh !

15hb adalah hari penting buat kita
Tapi , awak perasan 15hb itu macam hari biasa .
Saya menunggu kejutan dari awak .
Kalau saya yang buat sesuatu
Tak mungkin .
Mesti pelik kalau perempuan yang melakukan itu semua kepada lelaki
Sedangkan lelaki hanya duduk diam
Tapi ,
hanya dengan wish awak itu
Sudah mampu buat saya tersenyum
Tetapi itu bukan cukup buat saya
Saya mahu layanan awak terhadap saya macam dulu
Rindu dengan saya dulu
Gurau dengan saya dulu
Senyum dengan saya dulu .
Saya mahu perhatian dari awak
Tapi , bila saya sakit , mesti awak cakap saya nak minta perhatian dari awak kan ?
Awak , kalau saya dah mati pon awak still fikir macam gitu jugak ke ?
Nak tahu juga adakah awak masih perhatian terhadap saya atau tidak .

Kalau saya teruskan dengan kata-kata ini , sampai bila-bila pon saya taip tak habis
Tapi ,
ini lah perasaan saya ,
Sorry
Mungkin dengan perkataan sorry itu , awak sudah lali , sudah tak terima
Tapi ,
saya tak tahu cara mana lagi dah nak bentuk senyuman terhadap awak
Please ,
saya masih seperti ini .
Saya perlukan semangat dari awak
Hargai lah saya masih ada lagi .
If awak sayang kan saya lagi , awak tak perlakuan seperti ini terhadap saya
Saya perlukan awak .
Jangan tak endahkan saya
Saya bukan patung .
Saya bukan orang asing dalam hidup awak .
Hati saya hampir gugur dan jangan sampai hati ini gugur dengan nama awak sekali di gugurkan .
Saya sayang awak

Selepas saya baca blog awak
Saya pon tak sangka apa yang awak tulis itu
Sorry sekali lagi
But , hati ini sudah tidak boleh ditutupi lagi dengan segala kesedihan yang melanda saat ini .
Saya solat , berdoa kepadaNYA . Adakah kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat ?
Saya berharap sangat kita kekal .
Saya menangis
Saya solat sampai tak khusyuk kerana saya fikirkan awak .
Text awak hampir mencecah 500 text dari awak saya simpan .
Saya tak nak buang
Sebab itu saja yang saya ada
Dan ,
Apa yang saya simpan dari pemberian dari awak adalah
kelopak bunga ros awak
Even bunga itu sudah mati
Tapi , saya ambil kelopak yang sudah layu itu simpan dalam pembalut bunga ros warna pink itu
Saya ikat supaya kelopak bunga ros itu tidak terbang .
Saya menyesal tak jaga bunga ros awak baik-baik
Tapi hanya kelopak ros itu saja yang saya mampu simpan , jaga
Saya menghargai segala pemberian dari awak
Itu sangat bermakna bagi saya .

"Awak , jangan buat saya terlalu berharap sangat kt awak
Sepanjang masa saya asyk memikirkan tentang awak
Tunggu text awak
Tapi awak .
Saya cari awak
saya dah janji dengan diri saya , saya tak akan text kawan awak lagi
Biarlah saya cari , nampak awak dengan mata saya sendiri , usaha sendiri
If awak tak suka saya macam gini , saya tak tahu nak buat apa lagi .
Please , saya merayu kat awak . faham kan saya oke
Please buat sesuatu untuk saya .
Awak saja yang mampu ubahkan saya macam dulu yang awak nak
Saya still tunggu awak
Sebelum saya berhenti berharap kat awak
Saya terlampau sayang kt awak
Hargai lah apa yang saya rasa terhadap awak

Happy anny sayang . 8 months im still with you . I hope you can bring me some more happiness better than this . I hope that .

No comments:

Post a Comment